kado.or.kr [경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에influence(영향)을미치는매개변수에관한연구 > kado8 | kado.or.kr report

[경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에influence(영향)을미치는매개변수에관한연구 > kado8

본문 바로가기

kado8


[[ 이 포스팅은 제휴마케팅이 포함된 광고로 커미션을 지급 받습니다. ]


[경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에influence(영향)을미치는매개변수에관한연구

페이지 정보

작성일 22-11-20 09:00

본문




Download : [경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구.hwp




[경영학]%20패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구_hwp_01.gif [경영학]%20패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구_hwp_02.gif [경영학]%20패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구_hwp_03.gif [경영학]%20패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구_hwp_04.gif [경영학]%20패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구_hwp_05.gif [경영학]%20패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구_hwp_06.gif

순서
설명


[경영학],패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구,경영경제,레포트


레포트/경영경제

패밀리레스토랑의 고객만족과 재방문 의도에
영향을 미치는 매개변수에 관한 연구
A Study on Variables which Affect on the Relationship
between Customer Satisfaction and Re-visitation
in the Restaurant Industry



[ABSTRACT]

The study was conducted to investigate the causal relationships among the service quality, customer satisfaction, and re-visitation, and to verify the existence of intervening variables which affect on the relationship between customer satisfaction and re-visitation in the restaurant industry. To satisfy this purpose, a survey questionnaire was developed and distributed to the customers in three family restaurants in Daejon. A total of 374 questionnaires was collected and analyzed by SPSS statistical program. The results of statistical analysis confirmed the causal relationships among the key variables(service quality, customer safisfaction, and re-visitation) and the existence of intervening variables which affect on the relationship between customer satisfaction and re-visitation. The in…(생략(省略))


[경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구 , [경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구경영경제레포트 , [경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구



[경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에influence(영향)을미치는매개변수에관한연구



[경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에influence(영향)을미치는매개변수에관한연구

Download : [경영학] 패밀리레스토랑의고객만족과재방문의도에영향을미치는매개변수에관한연구.hwp( 25 )





다.
REPORT 73(sv75)



해당자료의 저작권은 각 업로더에게 있습니다.

kado.or.kr 은 통신판매중개자이며 통신판매의 당사자가 아닙니다.
따라서 상품·거래정보 및 거래에 대하여 책임을 지지 않습니다.
[[ 이 포스팅은 제휴마케팅이 포함된 광고로 커미션을 지급 받습니다 ]]

[저작권이나 명예훼손 또는 권리를 침해했다면 이메일 admin@hong.kr 로 연락주시면 확인후 바로 처리해 드리겠습니다.]
If you have violated copyright, defamation, of rights, please contact us by email at [ admin@hong.kr ] and we will take care of it immediately after confirmation.
Copyright © kado.or.kr All rights reserved.